poniedziałek, 8 lipca 2013

Ponga - The Remixes (1999)

Data zakupu: 11 maja 2006 roku

Kolejna po Everybody Hertz zespołu Air płyta którą nie wiem po co kupiłem. Kumpel z pracy polecał mi ją w 2001 roku (czyli okresie błędów i wypaczeń), posłuchałem jej, nawet mi się parę utworów spodobało (obecnie słucham jedynie świetnego miksu Spacetime Continuum), no i jakoś tak siłą rozpędu zakupiłem ją w 2006 roku. Nie wiem, czy za jakiś czas się jej nie pozbędę. Ponga to zespół jazzowy, grający muzykę improwizowaną. Ich debiut z 1998 roku był nawet niezły - polecam zwłaszcza utwór Awesome Wells. Natomiast remiksy to w większości nic ciekawego - głównie IDM, czy inne połamane rytmy. W dodatku mało znanych remikserów...

Wydanie dziwne - brak poligrafii, jedynie na płycie CD coś tam jest napisane, no i z tyłu pudełka widać przezroczystą naklejkę ze spisem utworów i paroma niezbędnymi informacjami. Poza tym - pusto, wiatr ino hula...

Ocena muzyki: 2/5

Przód

Tył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz