poniedziałek, 18 października 2021

Rush - Retrospective I 1974-1980 (1997)

Data zakupu: 13 września 2021 roku

Muszę przyznać, że na punkcie niektórych zespołów i płyt jestem trochę stuknięty. No bo właściwie po co mi ten składak? Niby zawiera parę nagrań z płyt, których nie planuję zakupić (czyli Rush, Fly by Night i 2112), ale czy to jest powód. Powodem jest to, że po prostu chciałem go mieć. Jest to świetny wybór nagrań z lat 1974-1980, słucha się tego znakomicie i najzwyczajniej w świecie podoba mi się. Doskonałym pomysłem jest fakt, że nagrania są ułożone tak, aby przyjemnie się tego słuchało, a nie chronologicznie (co jest jednym z głupszych pomysłów - sam Geddy Lee nawet na to narzekał przy okazji składaka Chronicles z 1990 roku). Polecam każdemu jako rozpoczęcie przygody z zespołem!

Wydanie też jest bardzo ładne, choć skromne. Fajnie wyglądają okładki płyt jako obrazy w środku wkładki.

Ocena: 3/5








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz