środa, 2 kwietnia 2014

Various - Hard as a Rock (Teraz Rock 6/2005)

Data zakupu: czerwiec 2005

W oczekiwaniu na nowe płyty (3 w drodze) przypomniałem są o jeszcze paru pozycjach, które swego czasu zakupiłem z pismem Teraz Rock. Niestety, zbyt późno zorientowałem się, że to czasopismo dodaje całkiem interesujące płytki CD - w sumie ukazało się ich pięć, ja posiadam ostatnie trzy. To typowa składanka rockowa, jakich wiele ukazuje się co miesiąc głównie w pismach niemieckich. Mamy więc i hard rock i gotyk i metal... Sporadycznie pojawia się też elektronika (to na następnych płytach). Ale dzięki temu miałem okazję zapoznać się z paroma nowymi wykonawcami oraz paroma starymi. Płytki słucha się nieźle, ale tak naprawdę to nie jest rzecz, do której będę wracał regularnie.

Nie mam tu raczej żadnych ulubionych utworów. Wręcz przeciwnie - jest tu parę kawałków, które wolę omijać z daleka jak nagrania Riverside, Lacrimosa, Hedone, Bruce Dickinson, Closterkeller, Frontside, Brand New Sin. Ich nagrania w tej składance są najsłabsze, ale na szczęście nie przeszkadzają w odbiorze.

Wydanie skromne, kartonik i płytka. Cóż, taki urok CeDeków dodawanych do pism.

Ocena muzyki: 2/5

Przód

Tył

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz