piątek, 28 marca 2014

Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason (1987) [wydanie US]

Data zakupu: 20 marca 2014 roku

Jak pisałem, tak zrobiłem. Wersję w wydaniu japońskim sprzedałem, a zakupiłem wydanie w normalnym pudełku. Trafiło na wersję amerykańską - ale to chyba bez większego znaczenia. Mam przynajmniej ład na półce oraz normalną książeczkę. Co ciekawe - jest w niej więcej niż w wydaniu japońskim. Przede wszystkim dodatkowe zdjęcia Masona i Gilmoura, a także duże, czytelne teksty i opisy. Zdecydowanie wolę takie wydanie.

Ocena muzyki: 5/5 | Link do Spotify

Okładka

Tył

Bok

Środek

Rozłożona książeczka

Wnętrze książeczki 1

Wnętrze książeczki 2

Wnętrze książeczki 3

Wnętrze książeczki 4

Wnętrze książeczki 5

Wnętrze książeczki 6

Wnętrze książeczki 7

1 komentarz:

  1. Prezentuje się pięknie. Aż chce się kupić oryginał :D ~bk

    OdpowiedzUsuń