wtorek, 13 maja 2014

Various - Johnny Mnemonic. Music from the Motion Picture (1995)

Data zakupu: 5 maja 2014 roku

To dopiero druga ścieżka dźwiękowa w mojej kolekcji (po Wipeout 2097). Kupiłem ją na oryginalnej kasecie, zachęcony przede wszystkim nowymi, niepublikowanymi wcześniej nagraniami Rollins Band i Helmetu. Także napis Orbital na okładce mnie zaintrygował - nie znałem jeszcze tego zespołu. No i muszę przyznać, że bardzo pozytywnie mnie ten składak zaskoczył. Oprócz niezłych nagrań RB i H dostałem także nieznane mi, a świetne nagrania Stabbing Westward, Cop Shoot Cop, KMFDM czy God Lives Underwater. Jest także nagranie instrumentalne sygnowane duetem Bono and The Edge, choć tak naprawdę utwór ten pojawił się jako strona B singla The Fly U2. W każdym razie każdy utwór to fajny kawał grania, głównie rockowego (Cop Shoot Cop, Helmet, Rollins Band), industrialnego (Stabbing Westward) lub synthpopowego (God Lives Underwater). Wyjątkami są wspomniany duet (fajne, lekko ambientowe granie), wiązanka melodii z filmu autorstwa Brada Fiedela na końcu oraz Orbital, którego nagranie Sad but True (z albumu Snivilisation) zachęciło mnie do sięgnięcia po twórczość tej kapeli. Bardzo lubię tą płytę.

Ciekawostka - wydanie japońskie zawiera więcej nagrań - m.in. Fear Factory w remiksie Front Line Assembly i kawałek Bucketheada.

We wkładce standard - kilka zdjęć z filmu, opisy nagrań i lista płac filmowców.

Ocena muzyki: 4/5

Okładka

Tył

Bok

Środek

Rozłożona wkładka

Wnętrze wkładki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz