piątek, 29 sierpnia 2014

Naklejki

Wiele płyt nowych, zapakowanych w folię posiada na tejże folii naklejkę zachęcającą do kupna, lub też reklamę sponsora (jak na Davidzie Gilmourze), czasami także nazwę zespołu i tytuł płyty, których to brakuje na okładce właściwej - choć tutaj naklejki częściej znajdują się na pudełku. Te z folii pieczołowicie starałem się odkleić i zachować w innym miejscu, co nie zawsze mi się udało. Poniżej to co udało mi się uratować.


Pełnowymiarowa naklejka z pudełkowego wydania singla Asylum Orba. Naklejona na okładce ważnego dla mnie zeszytu - dlatego taka powycierana. W końcu ma już 17 lat!!


Naklejka ze składanki Auntie Aubrey's Excursions Beyond the Call of Duty Part 2 reklamująca reedycję części pierwszej.


Kolejny raz coś, czego już nie mam, czyli remiksy płyty The Fragile NIN.


Naklejka z albumu Old Money. Stones Throw to wytwórnia głównie hip-hopowa, więc gitarowa muzyka Omara wydana przez nich była sensacją.


Naklejka z jednej z moich ulubionych płyt Ozric Tentacles.


Z remastera płyty Porcupine Tree.


J.w.


Z ostatniego, jak dotąd albumu SBB.


Z takim napisem mógł być tylko jeden singiel - Pearl's Girl. Aczkolwiek może też pochodzić z niemieckiego wydania Born Slippy.NUXX - co byłoby wprowadzaniem w błąd, bo w końcu ten utwór nie pojawił się na oryginalnej, angielskiej wersji albumu.


I na koniec coś świeżego. Wszystkie płyty Kscope mają podobne naklejki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz