środa, 19 czerwca 2013

Various - Dr Alex Paterson's Voyage into Paradise (2001)

Data zakupu: 4 stycznia 2002 roku

Tego mroźnego dnia, po południu, wpadł do mnie kolega i mówi: Słuchaj, w Music Cornerze jest jakaś dziwna, solowa płyta Patersona! Jako wierny fan Orba zaraz się ubrałem i poszliśmy razem zobaczyć co to takiego. Oczywiście od razu ją kupiłem, pomimo faktu, że okazała się jedynie składanką (albo raczej DJ miksem), przy czym aż 4 utwory już znałem wcześniej. Jednak co fanboy, to fanboy. 

Płyta okazała się bardzo zacna. Dużo elektronicznego dubu, sporo ambientu, mnóstwo sampli, zero jakichś tanecznych fragmentów. Jest spokojnie i nastrojowo. Przyjemne słuchanie późnym wieczorem. Paterson już nie raz dawał dowód, że potrafi ze znanych już utworów stworzyć ciekawy miks, okraszając wszystko charakterystycznymi dla siebie samplami. W późniejszych latach, niestety, jego forma mocno się obniżyła, choć zdarzały mu się pewne wzloty.

Design płyty bardzo mi się podoba - jest ładnie, estetycznie i schludnie. Kolory cieszą oko, obrazki są niecodzienne, mocno psychodeliczne. Cóż, skrót nazwy wytwórni płytowej zobowiązuje - Liquid Sound Design.

Ocena muzyki: 4/5 | Link do Spotify

Okładka

Tył

Bok

Środek

Rozłożona wkładka

Wnętrze wkładki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz